رامین بی باک:نکن گریه حرف دل ادمو میزنه

  عادت به مسواک زدن دندانها را سفید می کند،و تکرار هرشب خاطرات موها را

 

  

ﮔﺎﻫﯽ ﺍﺳﻢ ﯾﻪ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺑﻌﺪ ﯾﺎﺩ ﯾﻪ ﺁﻫﻨﮕﺶ ﻣﯿﻔﺘﯽ ﺑﻌﺪ ﯾﺎﺩ ﯾﻪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻣﯿﻔﺘﯽ ﺑﻌﺪ ﯾﺎﺩ ﯾﻪ ﺷﺨﺺ ﻣﯿﻔﺘﯽ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺁﺭﻭﻡ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ، ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺳﺎﺩﮔﯽ

 

  

هی غریبه قیافت خیلی آشناستمن و تو جایی همدیگر را ندیده ایم ؟ آهان یادم اومد یه روزهایی خاطره هایی با هم داشتیم یادمه اون موقع دم از عشق و عاشقی می زدیاینقدر مات نگاهم نکن عشقت حسودیش می شه ! راستی قبل رفتن خواستم بدونی وقتی دیدمت دلم نلرزید

 

 


دلتنگ روزهایی هستم که معنای خداحافظی، تا فردا بود… حیف که گذشت

 

خدایا ........ امشب بیا پیشم کلی باهات حرف دارم

 

 

که الان دارم چی میکشم .......

 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به امام حسین کم اوردم



نظرات شما عزیزان:

امید
ساعت21:46---7 مهر 1393
عاجی وبت قشنگه عزیزم
پاسخ: فدات :)


ehsanpishro
ساعت12:52---7 مهر 1393

دلم میخواهد نامت را صدا کنم!
یک طور دیگر
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد!
دلم میخواهد نامت را صداکنم…
یک طور که دلت قرص شود که من هستم!
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ,تو هم هستی…
قانون جاذبه را سیب کشف کرد وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت


kamandi
ساعت12:22---8 شهريور 1393
سلام عزیزم.وبلاگ خیلی قشنگی داری

خوشم اومد ازوبت

بووووس
پاسخ: سلام عزیزم ممنونم وب تو هم عالیه


ساسانم
ساعت13:05---17 مرداد 1393
سلام
وبت عالیع-خیلی مطالبش جالب بود واسم
موفق باشی عززززیییزم
پاسخ: سلام ممنونم بازم سر بزن:)


سالار
ساعت17:12---10 مرداد 1393

از حکیمی پرسیدن: سخت تر از مرگ چیست؟ گفت دلی که شکسته باشد و زندگی کند
پاسخ: خیلی قشنگ بود مرسی .بازم بیا :)


سودا
ساعت19:39---4 مرداد 1393
سلام وبلاگت حرف نداره موفق باشی
پاسخ: سلام عزیزم ممنون میشم بازم سر بزنی :)


ஜ R A M I N ஜ
ساعت17:02---2 مرداد 1393
وقتی سکوت خدا را در برابر رازو نیازت دیدی، نگو خدا با من قهر است. او ب تمام کائنات فرمان سکوت داده تا حرف دلت را بشنود، پس حرف دلت را همین حالا ب او بگو. ،، ایشالله بحق ماه رمضان هیچ یک ارزوهایت ، آرزو نماند.

سروش
ساعت15:40---2 مرداد 1393
عالی بود
پاسخ: مرسی بازم بیا


sajjad
ساعت10:26---27 تير 1393
سلام بانو پس کجایی؟؟؟
پاسخ: سلام من شرمندم 9روز دیگه درخدمتم


ஜ R A M I N ஜ
ساعت2:42---19 تير 1393
ار نامـــــــــردی دنیـــــــا ناراحــــت نباش. چون اگر مــــــــرد بود اسمش دختــــرانه نبـــــــود.
پاسخ: از نـــــــامردی جــــــــهان ناراحــــــــت نباش.چون اگرخوب بود اسمش مـــردانه نبـــــــــود :) :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, | 21:14 | نویسنده : تنهـــــــا |